Thursday, June 17, 2010

Event for June

19th June 2010, 1100 Hrs

About the Speaker
Gaurav Mathur

He is an architect currently practicing in Jaipur. He is graduate in conservation studies from CEPT university in Ahmedabad. He is currently teaching in Aayjan School of Architecture in Jaipur and is an advisor IIFA (department for architecture and interior design).

Topic of the Discussion


Heritage Cities and their relation to Suburbs


At the arch i camp at: 150,2nd Floor, Kailash HIlls. New Delhi-110065
Date: 19 June 2010 (Saturday)
Time: 1100 Hrs

4 comments:

  1. حال می خواهیم به نکته اصلی برسیم تاکنون درباره درب های ضد سرقت چیزی به گوش تان خورده است؟ درب های ضد سرقت نوع بسیار پیشرفته، ایمن و جدیدی از درب هایی هستند که می توانید با تعویض درب های قدیمی منازل خود با آنها خیال تان از بابت ترک منزل راحت باشد. در ادامه این مقاله می توانید با لزوم استفاده از درب های ضد سرقت آشنا شوید.اما حالا درب های ضد سرقت علاوه بر برخوداری از چندین لایه زبانی صاف برای قفل درب، از یک لایه منحنی زبانه کمی بالاتر از زبانه های قبلی و یک لایه زبانه دیگر در پایین درب برخوردار هستند. با توجه به موارد ذکر شده احتمالا شما هم متوجه امنیت بسیار بالای این درب ها شده اید. در حال حاضر درب های ضد سرقت موجود در بازار کشور ما عمدتا محصولات ایرانی، ترکی و چینی هستند.
    بطور کلی باید اذعان داشت که درب ضد سرقت، نیاز ضروری هر خانه! است و احتمالا شما هم به این مسئله اعتقاد دارید! این محصولات که هر یک از ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی های مخصوص به خود برخوردار هستند، کیفیت هایی نسبتا برابر با یکدیگر دارند. درب های ضد سرقت ترک موجود در بازار کشور ما همگی بصورت کامل در خارج از کشور تولید و مونتاژ شده و سپس به کشور ما وارد می شوند. شما می توانید امروزه انواع درب ترک، چینی و ایرانی را در هر یک از بازارهای داخلی کشورمان با گارانتی های مختلف تهیه کنید.
    با فناوری جدید بکار رفته در درب های ضد سرقت، مطمئنا خیال تان از بابت سفرهای چند روزه و ترک خانه حسابی راحت خواهد شد امیدواریم شما هم به اهمیت این مسئله پی برده باشید که چرا باید برای خانه خود درب ضد سرقت ترک بگیریم؟ هرچه زودتر درب قدیمی خانه خود را با درب ضد سرقت تعویض کنید، بهتر!

    ReplyDelete
  2. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تجهیزات امنیتی دیگر نیازی به نگرانی از بابت سارقان نیست! درب ضد سرقت از جمله جدیدترین تجهیزات امنیتی است که انواع مختلف آن در بازارها به چشم می خورند. این درب ها با توجه به مشخصه هایی که دارند، اجازه ورود هیچ سارقی را به منزل شما نخواهند داد.
    البته پیش از این نرده های آهنی حفاظتی نیز برای چندین برابر کردن امنیت درب های معمولی قدیمی در برخی منازل بکار می رفتند، اما بی شک امنیت درب های ضد سرقت را نمی توان با هیچ درب و نرده حفاظتی قیاس کرد! اما چرا درب ضد سرقت؟
    بد نیست بدانید که شما می توانید درب های ضد سرقت مورد نیاز خود را با توجه به ویژگی های مدنظرتان و راهنمای خرید سفارش دهید؛ بطور مثال انتخاب رنگ، ایمنی بیشتر و یا چشمی روی درب از جمله مواردی هستند که می توانند به انتخاب شما بر روی درب ها تعبیه گردند.
    یکی از جالب توجه ترین ویژگی های درب ها بکار رفتن یک ورقه فلزی ضخیم از جنس فولاد میان دو رویه چوبی درب است. همانطور که می دانید یکی از راه های آسان باز کردن درب های قدیمی شکستن یا اهرم کردن آن از بخش اتصال با چهارچوب بود که حالا با استفاده از این ورقه های فولاد سراسری داخلی از این پس شکستن آنها نیز غیر قابل انجام خواهد بود!
    از درب های ضد سرقت علاوه بر منازل می توان برای محیط های دیگری همچون اداره جات یا کارخانه ها نیز استفاده کرد که با توجه به ضرورت ایمن بودن اماکن ذکر شده در برابر سرقت، لازم است تا درب های بکار برده شده در این مکان ها از امنیت نسبی بیشتری در قیاس با درب های ضد سرقت بکار برده شده در منازل برخودار باشند.
    شما نیز می توانید با استفاده از این درب های ترک، خانه خود را هم زیباتر و هم ایمن تر کنید امیدواریم متوجه اهمیت بکارگیری درب ضد سرقت برای منازل خود شده باشید.

    ReplyDelete
  3. همه ما دوست داریم منزل مان درب زیبا، ایمن و مطمئنی داشته باشد. انتخاب یک قفل مناسب که علاوه بر تناسب ظاهری با درب شما، از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد، از جمله نکاتی است که می تواند خیال شما را بابت آسایش و امنیت خانه تان تضمین کند.
    استفاده از درب ضد سرقت بجای درب های های چوبی یا فلزی قدیمی موضوعی است که در مقالات گذشته وبلاگ درب های پر فروش ترک و ضد سرقت نیز پیرامون آن صحبت کردیم و شما را نسبت به تعویض آنها تشویق کردیم. ویژگی های بسیار شاخص و امنیتی بالای این درب ها سبب شده تا در بیشتر ساختمان های نوساز امروزی، پیمانکاران از این درب ها برای واحدهای مسکونی خود استفاده کنند.
    از جمله ویژگی های شاخصی که برای این دربها می توانیم آنها را ذکر کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه یا اهرم شدن
    بهره گیری از ورقه های فولادی ضخیم میان دو رویه درب
    امکان سفارش ویژه دربها با ظاهر متفاوت یا امنیت بیشتر
    عایق رطوبت، حرارت و برودت، صوت
    جوشکاری از چند ناحیه به چهارچوب

    همانطور که گفتیم یکی از ویژگی های بسیار مهم این دربها بهره گیری آنها از قفل و دستگیره هایی بسیار با کیفیت از کشور ترکیه است؛ کشوری که شهرت بسیار زیادی در حوزه تولید قفل و دستگیره های مدرن با امنیت بالا در سطح جهان دارد. در ادامه به بررسینکات قابل توجه برای خرید قفل و دستگیره خواهیم پرداخت.
    یکی از مواردی که در هنگام سفارش ویژه درب ضد سرقت ترک توسط خریداران مورد توجه قرار می گیرد، نوع دستگیره درب است؛ مدل های مختلفی از دستگیره های درب در بازار دیده می

    و در نهایت نکته آخری که در زمان سفارش و خرید قفل و دستگیره باید به آن توجه کنید، وجود خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب برای آنهاست. انتخاب قفل مناسب برای درب های ضد سرقت نکته مهمی است که نباید نسبت به آن کوتاهی کنید.

    ReplyDelete
  4. قفل های این درب ها به سه حالت تک و دو تایی و سه تایی تقسیم می شود که جنس قفلو آلیاژ استفاده شده در آن بسیار اهمیت دارد. این درب ها در بدنه خاص خود قرار می گیرند و این بدنه مخصوص خود یکی از موثر ترین ویژگی این درب ها می باشد.
    یکی از نکات دیگر که در زمان انتخاب این درب ها باید در نظر بگیرید خدمات پس از فروش و لوازم جانبی این درب ها است که از اهمیت تا حد بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند در زمان احتیاج بسیار مهم باشد.نصب این درب ها باید طبق اصول و مقررات خاصی انجام گیرد تا بالاترین کاربرد خود را داشته باشد.

    ReplyDelete